woensdag 20 oktober 2010

His head was a city of paper buildings

Over een week verklap ik mijn geheime bezigheidsprojectje, schrijf het in je agenda, heel groot. 27 Oktober, 2010, op de 4e woensdag van oktober.
Het heeft iets te maken met mensen die wij geen van allen kennen, en misschien ook wel nooit leren kennen.

Wolken zijn geweldig. Wolken waar regen&hagel uit valt hebben iets magisch om te zien vanuit de lucht, vooral in combinatie met een laatste beetje zonlicht. Het is dat ik mijn camera vergat afgelopen week, anders had ik het zeker vastgelegd.
Een kleine sfeerimpressie via mijn vaders camera, mijn analoogjes komen later

3 opmerkingen:

Martijn Johannes van den Berg zei

heb ik gedaan! ;)

Lianne zei

Prijs voor wie het raadt? ;) Ik denk dat je een photograph a stranger project hebt gedaan.

En ik ben heel benieuwd naar je analoogjes en je verhalen! Barcelona is mooooooi!

Marjolein zei

Haha nee dat durf ik niet :D Wil ik ooit wel doen overigens, als ik heel veel moed bij elkaar geschraapt heb!