zondag 16 januari 2011

I heard myself whisper your name

Na 2 weken nadenken werd het wel eens tijd, het nieuwe projectje is bedacht! En wel in onderstaande vorm;

Vandaag heb ik tussen het studeren door mijn eigen notitieboekje gemaakt. Helaas was de lijm op en kon ik de 'rug' nog niet maken, maar die komt morgen.
Het plan is om elke dag minstens 1 ding op te schrijven/in te plakken/vast te leggen/.. in het boekje. Met voor elke maand een nieuw boekje, waardoor ik over een hele poos een verzameling zelfgemaakte en volle boekjes te hebben staan, vol met herinneringen en fijne momenten. Ik heb er zin in!

2 opmerkingen:

Martijn Johannes van den Berg zei

Hee een super leuk idee! Lijkt me best moeilijk, om zolang elke dag iets te maken.. ik ben benieuwd!

Marjolein zei

Het grote voordeel is dat het niet ech tiets maken is, t mag ook gewoon een woord/zin/voorwerp/foto/.. zijn dat k er in stop. Dat maakt t hopelijk allemaal n beetje eenvoudiger vol te houden :)