donderdag 10 februari 2011

Your city birds are in love with this town

Sinds 2 weken heb ik een standaard planning in mijn leven. En dat is best eng na 1.5 jaar zonder te hebben geleefd. Nu heb ik elke maandag, dinsdagochtend en donderdagochtend stage en woensdagmiddag les. Sporten doe ik op vrijdagochtend en werken op dinsdag en vrijdagavond. Het werkt aan de ene kant wel rustgevend, het brengt wat orde in de chaos van mijn hoofd. Iets wat misschien wel positief is. Aan de andere kant is het ook beangstigend, ik voel me non-stop druk, wat ik eigenlijk helemaal niet ben (ik zit nu bijvoorbeeld al heel de middag puzzels te maken, foto's te kijken en te tekenen).
Maar als je iets met me wilt afspreken, vrij ben ik op;
maandagavond
dinsdagmiddag
woensdagochtend&avond
donderdagmiddag&avond
vrijdagochtend&middag.
En in het weekend natuurlijk. Conclusie, ik ben echt niet druk.

Geen opmerkingen: