zaterdag 7 mei 2011

So far away cause I am sailing on the sea

Het is pas 2 maanden en 10 dagen geleden dat ik hier voor het laatst een poging deed tot het blazen van leven in de brouwerij. En dat terwijl ik in die 2 maanden en 10 dagen HEEL veel noemenswaardig leuke dingen gedaan heb als pannenkoekpicknicken op de hei, pannenkoekenkinderfeestjes in thoms achtertuin en pannenkoekpicknicks in mijn eigen achtertuin. Mijn eigen achtertuin die ik nu eigenljk de achtertuin van mijn ouders moet noemen, mijn eigen achtertuin is niet picknickwaardig helaas.
Ik maakte weer eens dingen, daardoor kwam ik weer eens hier, kijk;
Want ik denk dat het behalve 2 maanden en 10 dagen geleden was dat ik blogde, het ook net zolang geleden was dat ik weer eens wat noemenswaardig op papier zette. En dat is schandalig.

1 opmerking:

Martijn Johannes van den Berg zei

ziet er goed uit en leuk dat je weer eens update!