maandag 6 september 2010

But our bed is like a failure

Zelfs hoofddoekjes kun je vastplakken met ''Bison tix kontaktlijm gel'' (dat lijmt alles, behalve piepschuim). Dat bleek vandaag maar weer, toen ik een meisje zag lopen met een hoofddoek van bijna dezelfde stof als dat een lapje stof op mijn kamer heeft. Daar moest ik natuurlijk wat mee doen, met als resultaat een meisje, in mijn boekje, met een bloemetjeshoofddoek en een iewat vreemde neus, maar daar ging het ook niet om.


Het gaat goed met mijn 'minder vooroordelen'-plan. De groep mensen die mijn vooroodelen activeerden vorige week bleken veel te leuk te zijn om bevooroordeeld te worden. Dat is een goede motivatie om er op te blijven letten!
Verder ben ik nogsteeds in een 'verbeter mijn leven' bui, morgen ga ik sporten! Dus als ik komende week over spierpijn klaag, dan heb ik daar alle reden voor :)

4 opmerkingen:

Esther Schaap zei

Wauw! Ziet er goed uit Marjolein! Haha, super tof!

En nog je leven beteren ook. Wat voor een sport ga je doen? Ik ga ook maar weer eens actief worden vanaf... volgende week?:P

Marjolein zei

Woow, vertelde ik je dat nog niet? Volgens mij heb ik iedereen rondom me verteld dat ik cardio/kracht ging doen (dat is ideaal, want nu moest ik het ook doen natuurlijk :p). Kwas vergeten hoe fijn het eigenlijk is om te sporten :D

&Dankje :)

Martijn Johannes van den Berg zei

hee dat is echt weer een creatieve-marjolein oplossing, en good-looking! Als je je ogen een beetje dichtknijpt, dan kan je wit-met-bloemetjes-kapje een beetje voor je zien =)
En wel een beetje eng dat je cardio/krachttrainig gaat doen, straks word je nog sterker dan mij(maar dat duurt natuurlijk nog wel een jaar of 2)

Eelco Martens zei

woow