woensdag 15 september 2010

I dreamed a ship was sinking


(soms verdienen mensen even een Peter Rabbit kaartje)

Voor mij begon de herfst vandaag. Ik werd wakker en ging van huis weg voordat de zon opkwam, luisterde ultieme herfstmuziek als midlake en okkervil river op de fiets terwijl het langzaam aan begon te schemeren.
Ik veegde 1000 geel gekleurde bladeren en verkocht roestbruine bolchrysanten, mezelf warm houdend met een wollen geel/roze/blauw/groen/rood/wit/grijs/bruin gestreepte sjaal. En ik kocht brokspeculaas.
Nu zit ik met diezelfde gestreepte sjaal om mijn nek aan mijn bureau, genietend van de regen en wind buiten terwijl ik het hier binnen lekker warm is. Van mij mag het nog wel wat kouder worden, dan kan ik mijn geel/roze/blauw/groen/rood/wit/grijs/bruin gestreepte wanten ook aan.

3 opmerkingen:

Martijn Johannes van den Berg zei

hee leuk stukje =) Ik heb net een nieuw vest en van mij mag de herst(en misschien zelfs de winter) ook wel beginnen. Eindelijk geen muggen meer =)

Lydia zei

nou, ik weet precies wat je bedoelt. Laat de herfst maar komen. hier in almere waait het altijd, dus dat geeft ook wel lekker zo'n herfstgevoel.

samen keertje chocomel drinken en breien??? :)

Marjolein zei

Jaa doen we! Kun je zondag?