woensdag 27 oktober 2010

Let's just imitate the real

Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen in jullie agenda (klik), zou ik vandaag dan toch maar vertellen wat mijn stiekeme projectje was. Dus hier de grote onthulling. Het voelt wel een beetje eng, alsof ik een echt geheim bekend maakt, een geheim dat ergens om gaat. Maar beloofd is beloofd!
Goed, ik kwam een poosje terug op tumblr een afbeelding tegen met daarop ''Dear Stranger, I love you'', en dat inspireerde me tot het schrijven van deze briefjes;

Deze foto kreeg ik toegestuurd van iemand die dat briefje vervolgens vond. Geweldig leuk, om te horen hoe blij mensen van zulke briefjes worden. Op de achterkant stond een speciaal ''dearstranger''-emailadres, omdat ik heel nieuwsgierig was naar hoe mensen er op zouden reageren. Behalve die foto heb ik nog een paar meer reacties gekregen, waaronder;
Dear Stranger,
Thank you for you note.
It made my day.
Love,
Another stranger

PS - "Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." -- Death, in The Hogfather by Terry Pratchett
Ontvangen van iemand die ook speciaal hiervoor een emailadres aanmaakte. Achterop haar briefje stond ''There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever'' Viggo Mortensen.

:)

4 opmerkingen:

Lianne zei

Suuuupervet! Dat moet ik dus ook nog steeds een keer doen! :)

Toftoftof!

Martijn Johannes van den Berg zei

Lachen dat je dat hebt gedaan.. goed ook voor de mensen die het lezen! Het was eigenlijk wel lachen geweest als een bekende(ik ofzo) zo'n kaartje had gevonden, en dat ik dan niet wist dat het van jou kwam.
Waar liet je die briefjes achter trouwens?

Esther zei

Haha! Heel erg tof! :)

Francesco zei

goed idee. echt goed. dit moet groter ook, laten we het regelen1